Графік роботи
Кошик
Ми працюємо для Вас! Допоможемо швидко знайти потрібну автозапчастину!
Вам передзвонити?

АвтозапчастиниJRP7842 виробник TRW

Бренд Назва Наявність Термін постачання Ціна Замовлення
TRWJRP7842 TRW JRP7842 Рульовий механізм Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии

Аналоги для TRW JRP7842

ELSTOCK11-0969R ELSTOCK 11-0969R Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту
Для виробника рульового керування: TRW
Оснащення / обладнання: для автомобілів без активного кермового керування

Нет в наличии
DRI711520969R DRI 711520969R Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту
Для виробника рульового керування: TRW
Оснащення / обладнання: для автомобілів без активного кермового керування

Нет в наличии
FORD1234377
FORD 1234377
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD1306946
FORD 1306946
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD1317164
FORD 1317164
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD1319899
FORD 1319899
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD1320324
FORD 1320324
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD1329314
FORD 1329314
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD1363749
FORD 1363749
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD1471968
FORD 1471968
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD1510269
FORD 1510269
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD1698395
FORD 1698395
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD3M513A500HA
FORD 3M513A500HA
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD3M513A500HE
FORD 3M513A500HE
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD3M513A500HG
FORD 3M513A500HG
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD3M513A500HH
FORD 3M513A500HH
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD3M513A500HJ
FORD 3M513A500HJ
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD3M513A500HK
FORD 3M513A500HK
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD3M513A500HL
FORD 3M513A500HL
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD3M513A500HM
FORD 3M513A500HM
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD3M513A500HN
FORD 3M513A500HN
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
FORD3M513A500HP
FORD 3M513A500HP
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний
Висота вхідного штока [мм]: 99,5
Властивість виду з'єднання: не зубчастий
Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5
Діаметр з'єднання напірного трубопроводу [мм]: 11
Довжина осьового шарніра [мм]: 158
Дотримуватись сервісної інформації:
Загальна довжина [мм]: 1290
Обмеження виробника: TRW
Розмір різьблення осьовий шарнір: M16x1,5
Рульове управління: без зняття показань для датчика кута повороту

Нет в наличии
Нема часу шукати потрібну запчастину?
дзвоніть нам 063-808-02-51 або закажіть зворотній звязок