Графік роботи
Кошик
Бренд | Назва | Наявність | Термін постачання | Ціна | Замовлення | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TRWJRP779 | Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 46 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 17,5 Довжина з'єднувача [мм]: 46 Довжина осьового шарніра [мм]: 146 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1020 Зовнішнє різьблення 1 [мм]: M14 x 1.5 Зовнішня довжина [мм]: 146 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x1,5 Техніка приєднання: verzahnt Число зубців вхідного штока: 36 |
Нет в наличии | ||||||
Аналоги для TRW JRP779 | ||||||||
URW30-62014 | Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту |
Нет в наличии | ||||||
ERA BENELUXSR2786 | Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
|
Нет в наличии | ||||||
GENERAL RICAMBITY9003 | Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Для виробника кермового механізму: ZF Довжина 1 [мм]: 1030 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 |
Нет в наличии | ||||||
DEPAA1654 | DEPA A1654 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Замінна частина: Обмеження виробника: ZF Приєднувальне гвинтове різьблення: M17 x 1,5 / M16 x 1, |
Нет в наличии | |||||
TOYOTA4420005060 | TOYOTA 4420005060 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 46 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 17,5 Довжина з'єднувача [мм]: 46 Довжина осьового шарніра [мм]: 146 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1020 Зовнішнє різьблення 1 [мм]: M14 x 1.5 Зовнішня довжина [мм]: 146 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x1,5 Техніка приєднання: verzahnt Число зубців вхідного штока: 36 |
Нет в наличии | |||||
TOYOTA4420005091 | TOYOTA 4420005091 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 46 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 17,5 Довжина з'єднувача [мм]: 46 Довжина осьового шарніра [мм]: 146 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1020 Зовнішнє різьблення 1 [мм]: M14 x 1.5 Зовнішня довжина [мм]: 146 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x1,5 Техніка приєднання: verzahnt Число зубців вхідного штока: 36 |
Нет в наличии | |||||
TOYOTA4420005098 | TOYOTA 4420005098 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 46 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 17,5 Довжина з'єднувача [мм]: 46 Довжина осьового шарніра [мм]: 146 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1020 Зовнішнє різьблення 1 [мм]: M14 x 1.5 Зовнішня довжина [мм]: 146 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x1,5 Техніка приєднання: verzahnt Число зубців вхідного штока: 36 |
Нет в наличии | |||||
TOYOTA4425005060 | TOYOTA 4425005060 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 46 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 17,5 Довжина з'єднувача [мм]: 46 Довжина осьового шарніра [мм]: 146 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1020 Зовнішнє різьблення 1 [мм]: M14 x 1.5 Зовнішня довжина [мм]: 146 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x1,5 Техніка приєднання: verzahnt Число зубців вхідного штока: 36 |
Нет в наличии | |||||
TOYOTA4425005061 | TOYOTA 4425005061 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 46 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 17,5 Довжина з'єднувача [мм]: 46 Довжина осьового шарніра [мм]: 146 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1020 Зовнішнє різьблення 1 [мм]: M14 x 1.5 Зовнішня довжина [мм]: 146 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x1,5 Техніка приєднання: verzahnt Число зубців вхідного штока: 36 |
Нет в наличии | |||||
TOYOTA4425005090 | TOYOTA 4425005090 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 46 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 17,5 Довжина з'єднувача [мм]: 46 Довжина осьового шарніра [мм]: 146 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1020 Зовнішнє різьблення 1 [мм]: M14 x 1.5 Зовнішня довжина [мм]: 146 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x1,5 Техніка приєднання: verzahnt Число зубців вхідного штока: 36 |
Нет в наличии |