Графік роботи
Кошик
Бренд | Назва | Наявність | Термін постачання | Ціна | Замовлення | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OM8E1 422 052 AX | Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | ||||||
Аналоги для OM 8E1422052AX | ||||||||
SERCORE13770 | Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | ||||||
SERCORE13772 | Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | ||||||
OM8D1422052L | OM 8D1422052L |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM8D1422052LX | OM 8D1422052LX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM8D1422053A | OM 8D1422053A |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM8D1422053AX | OM 8D1422053AX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1 422 052 FX | OM 8E1 422 052 FX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1 422 052 PX | OM 8E1 422 052 PX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1 422 052 QX | OM 8E1 422 052 QX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1 422 052 X | OM 8E1 422 052 X |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422054A | OM 8E1422054A |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422054EX | OM 8E1422054EX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422065D | OM 8E1422065D |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422065DX | OM 8E1422065DX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 40 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: ZF Загальна довжина [мм]: 1030 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 052 | OM 4B1 422 052 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 052 D | OM 4B1 422 052 D |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 052 N | OM 4B1 422 052 N |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1422052NX | OM 4B1422052NX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 052 S | OM 4B1 422 052 S |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 052 SX | OM 4B1 422 052 SX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 065 G | OM 4B1 422 065 G |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 065 L | OM 4B1 422 065 L |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 065 P | OM 4B1 422 065 P |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 065 S | OM 4B1 422 065 S |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 065 T | OM 4B1 422 065 T |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 066 D | OM 4B1 422 066 D |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 066 F | OM 4B1 422 066 F |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM4B1 422 069 | OM 4B1 422 069 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM7852974723 | OM 7852974723 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422052B | OM 8E1422052B |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422052BX | OM 8E1422052BX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422052E | OM 8E1422052E |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422052EX | OM 8E1422052EX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422052F | OM 8E1422052F |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422052P | OM 8E1422052P |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422052Q | OM 8E1422052Q |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422053A | OM 8E1422053A |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422053AX | OM 8E1422053AX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422053B | OM 8E1422053B |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422053BX | OM 8E1422053BX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422053C | OM 8E1422053C |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422053CX | OM 8E1422053CX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422053K | OM 8E1422053K |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422053KX | OM 8E1422053KX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422053M | OM 8E1422053M |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422053MX | OM 8E1422053MX |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422054E | OM 8E1422054E |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422054EV | OM 8E1422054EV |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422066 | OM 8E1422066 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422066A | OM 8E1422066A |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422066C | OM 8E1422066C |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422066D | OM 8E1422066D |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422066E | OM 8E1422066E |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422066F | OM 8E1422066F |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422066R | OM 8E1422066R |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422066S | OM 8E1422066S |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422066T | OM 8E1422066T |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422066T/F | OM 8E1422066T/F |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422071C | OM 8E1422071C |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422071P | OM 8E1422071P |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422071R | OM 8E1422071R |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422072D | OM 8E1422072D |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422072G | OM 8E1422072G |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422072K | OM 8E1422072K |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии | |||||
OM8E1422072P | OM 8E1422072P |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 52,7 Властивість виду з'єднання: не зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 19 Для виробника рульового керування: KOYO / SMI Довжина осьового шарніра [мм]: 130 Загальна довжина [мм]: 1035 Розмір різьблення: M14x1,5 / M16x1,5 |
Нет в наличии |