Графік роботи
Кошик
Бренд | Назва | Наявність | Термін постачання | Ціна | Замовлення | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OM1039272 | Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | ||||||
Аналоги для OM 1039272 | ||||||||
SERCORE13448 | Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | ||||||
SERCORE13468 | Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | ||||||
SERCORE13904 | Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 38,7 Властивість виду з'єднання: конічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Для виробника рульового керування: TRW Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: 14 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: M16x1,5 / M16x1,5 Тільки в поєднанні з: Sinfín plano |
Нет в наличии | ||||||
OM1010359 | OM 1010359 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM1042435 | OM 1042435 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM1108415 | OM 1108415 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM1116121 | OM 1116121 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM34006175 | OM 34006175 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM5024553 | OM 5024553 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM5024954 | OM 5024954 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM5025893 | OM 5025893 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM5025963 | OM 5025963 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM5026739 | OM 5026739 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM6697506 | OM 6697506 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM73 957 51 | OM 73 957 51 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM91AB3A500BG | OM 91AB3A500BG |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM95AB-3A500-AB | OM 95AB-3A500-AB |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM95AB3A500AC | OM 95AB3A500AC |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM95AB-3A500-CA | OM 95AB-3A500-CA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM95AB-3A500-GA | OM 95AB-3A500-GA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM97AB3A500AA | OM 97AB3A500AA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM97AG3A500AA | OM 97AG3A500AA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM97AG3A500CA | OM 97AG3A500CA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 30,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1220 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Тільки в поєднанні з: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM10 157 47 | OM 10 157 47 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM11 083 65 | OM 11 083 65 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM11 343 90 | OM 11 343 90 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM3 972 329 | OM 3 972 329 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM40 245 68 | OM 40 245 68 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM4 100 316 | OM 4 100 316 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM94AB3550AB | OM 94AB3550AB |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OM94AB3550AC | OM 94AB3550AC |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OMF7RC-3200-TA | OM F7RC-3200-TA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OMF8RC-3200-GA | OM F8RC-3200-GA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OMRF8RJ-35003-GA | OM RF8RJ-35003-GA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии | |||||
OMXS4C-3200 -EA | OM XS4C-3200 -EA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Варіант оснащення: Racores en línea Вид експлуатації: гідравлічний Вид механізмів повороту: Рейковий механізм повороту Висота вхідного штока [мм]: 28,5 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,6 Для виробника рульового керування: TRW Довжина осьового шарніра [мм]: 310 Загальна довжина [мм]: 1225 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14 Розмір різьблення: Racores a presión Тільки в поєднанні з: Sinfín estriado Число зубців вхідного штока: 23 |
Нет в наличии |