Графік роботи
Кошик

| Діаметр [мм] | 80 | 
| Додатковий артикул / Додаткова інформація | із вбудованим регулятором | 
| Кількість ребер | 8 | 
| Модель бортової мережі | для транспортного засобу з 12В бортовою мережею | 
| Напруга, В] | 14 | 
| Повернення старої деталі не обов'язкове | |
| Ремінний шків | з клиноременним шківом ребровим | 
| Струм зарядки від генератора (А) | 100 | 
| Тип системи охолодження | з повітряним охолодженням | 
| Шків [мм] | 60 | 
| Виробник | Артикул | 
|---|---|
| MAZDA | R2AA-18-300A | 
| MAZDA | R2AA-18-300B | 
| Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) | Потужність | Код двигуна | 
|---|---|---|---|---|---|
| MAZDA 3 седан (BL) | 2.2 MZR CD | 2009 (червень) - йде виробництво | 2184 | 136 кВт - 185 к.с. | R2AA, Дизель | 
| MAZDA 3 седан (BL) | 2.2 MZR CD | 2009 (червень) - йде виробництво | 2184 | 110 кВт - 150 к.с. | R2AA, Дизель | 
| MAZDA 6 (GH) | 2.2 D | 2010 (січень) - йде виробництво | 2183 | 132 кВт - 180 к.с. | R2AA, Дизель | 
| MAZDA 6 (GH) | 2.2 D | 2010 (січень) - йде виробництво | 2183 | 95 кВт - 129 к.с. | R2BF, Дизель | 
| MAZDA 6 (GH) | 2.2 MZR-CD | 2009 (січень) - 2012 (грудень) | 2184 | 92 кВт - 125 к.с. | R2BF, Дизель | 
| MAZDA 6 Наклонная задняя часть (GH) | 2.2 D | 2010 (січень) - йде виробництво | 2183 | 95 кВт - 129 к.с. | R2BF, Дизель | 
| MAZDA 6 Наклонная задняя часть (GH) | 2.2 MZR-CD | 2009 (січень) - йде виробництво | 2184 | 92 кВт - 125 к.с. | R2BF, Дизель | 
| MAZDA 6 Наклонная задняя часть (GH) | 2.2 MZR-CD | 2010 (січень) - йде виробництво | 2183 | 132 кВт - 180 к.с. | R2AA, Дизель | 
| MAZDA 6 универсал (GH) | 2.2 D | 2010 (січень) - йде виробництво | 2183 | 95 кВт - 129 к.с. | R2BF, Дизель | 
| MAZDA 6 универсал (GH) | 2.2 MRZ-CD | 2010 (січень) - йде виробництво | 2183 | 132 кВт - 180 к.с. | R2AA, Дизель | 
| MAZDA 6 универсал (GH) | 2.2 MZR-CD | 2009 (січень) - йде виробництво | 2184 | 136 кВт - 185 к.с. | R2AA, Дизель | 
| MAZDA CX-7 (ER) | 2.2 MZR-CD | 2009 (вересень) - йде виробництво | 2184 | 127 кВт - 173 к.с. | R2AA, Дизель |