Графік роботи
Кошик
| Товар | Опис | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| THULE/BRINK 261700 Знайти аналоги |  | Причіпне обладнання D-значення [кН]: 13Знайти аналоги Вага, кг]: 25 Вантажопідйомність причепа [кг]: 3300 Перевірочне значення: EC Причіпний пристрій: з 2-отвертним кульовим наконечником Упорне навантаження (кг): 135 | Нет в наличии | |||||
| RAMEDER 100679 Знайти аналоги |  | Причіпне обладнання D-значення [кН]: 13Знайти аналоги Вага, кг]: 18,9 Вантажопідйомність причепа [кг]: 3300 Перевірочне значення: EC 0323 Причіпний пристрій: із твердо закріпленою головкою Причіпний пристрій: з прикрученою сферичною головкою Причіпний пристрій: Система перемикання не можлива Упорне навантаження (кг): 100 Час монтажу (у годиннику): 2 | Нет в наличии | |||||
| RAMEDER 102807 Знайти аналоги |  | Причіпне ярмо, причіпне обладнання D-значення [кН]: 13,6Знайти аналоги Вага, кг]: 25,5 Вантажопідйомність причепа [кг]: 3300 Перевірочне значення: EC 0071 Причіпний пристрій: з 2-отвертним кульовим наконечником Причіпний пристрій: Система перемикання не можлива Упорне навантаження (кг): 150 Час монтажу (у годиннику): 2 | Нет в наличии | |||||
| BOSAL 017911 Знайти аналоги | Причіпне обладнання Вантажопідйомність причепа [кг]: 3300Знайти аналоги Перевірочне значення: RDW5299 Причіпний пристрій: із твердо закріпленою головкою Упорне навантаження (кг): 100 Час монтажу (у годиннику): 1 | Нет в наличии | ||||||
| BOSAL 022671 Знайти аналоги | Причіпне обладнання D-значення [кН]: 12,56Знайти аналоги Вантажопідйомність причепа [кг]: 3120 Перевірочне значення: EC0944 Причіпний пристрій: із твердо закріпленою головкою Упорне навантаження (кг): 100 Час монтажу (у годиннику): 1,5 | Нет в наличии | ||||||
| BOSAL 4804A Знайти аналоги | Причіпне обладнання D-значення [кН]: 8,8Знайти аналоги Вантажопідйомність причепа [кг]: 1500 Перевірочне значення: ECE11_2813 Причіпний пристрій: із твердо закріпленою головкою Упорне навантаження (кг): 75 Час монтажу (у годиннику): 1 | Нет в наличии | ||||||